fredag den 3. september 2010

Har haft nogle dejlige dage.
Igår var jeg sammen med Maria. Det var bare SKIDE hyggeligt : D Jeg købte Ben&Jerry is til os. Det var bare livet. Så lå vi i hendes seng så P.S I Love You. Elsker seriøst den film. Den er bare SÅ romantisk. Det var også rigtig dejligt at møde Stefan igen. Han er fandme en sød fyr. Maria og jeg faldt så i søvn, og vågnede igen kl. 06 hvor hun så pjækkede, men vi skulle jo selvfælgelig ikke blive opdaget (eller retter. Maria skulle ikke blive opdaget) så jeg sad i et eller andet legehus på en legeplads i 2 fucking timer hvor det var skide koldt! Da vi så endelig kom ind, satte vi Den Eneste Ene på. Den er nu også meget god : D OG JEG FIK MASSAGE. Elsker virkelig at få massage : D Og nu er jeg så kommet hjem, og sidder i min seng og ryger en smøg. Har virkelig også bare brug for at være mig selv i aften. Eller det vil så sige at jeg vil sidde på mit værelse og i aften vil jeg gå ned i stuen og se en masse film med familien : D Har virkelig brug for at være sammen med Anne-Mette, men hun kan fandme først være sammen på fucking lorte søndag :( ihj. Det vigtigste er vel også at hun tager tid til mig, selvom hun er syg og har virkelig mange planer. MEN SAVNER HENDE! Nu sidder jeg og kigger ud af mit vindue og hører Tracy Chapman. Så nu vil jeg smutte. Farvel : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar