søndag den 5. september 2010


Anne-Mette og jeg.
Ved egentlig ikke hvad jeg skal blogge om som sådan. Har bare total meget lyst til at skrive. Så er spørgsmålet jo bare lige om hvad. Min mormor og morfar kommer imorgen, hvilket betyder ny blazer til mig : D Så skal vi fejre min lillesøsters og storebrors fødselsdag. Spørg mig lige om jeg orker. Svaret er nej, og begrundelsen er så simpel som i at det er fordi jeg er så træt. Magter ikke det store for tiden. Suk. Så selvom jeg har været træt på det seneste har jeg stadig haft meget meget travlt. Har faktisk haft aftaler hver dag. Jeg vil have noget nyt tøj. Køb lige alt tøj til mig inde i Weekday. Så elsker jeg dig. Mhmmm. Og giv mig så også lige nogle Robyn biletter, så har du reddet resten af mit liv. Og en pakke Blue Kings. Hold kæft hvor jeg forlanger og farlanger alligevel. Nu vil jeg ligge mig og hører Tracy Chapman og ryge mig en masse smøger. Gadnat! : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar