søndag den 12. september 2010


Min gode ven Tracy<3

Ligger i min seng. Det er søndag nat. Eller mandag morgen. Jeg ved ikke hvad i foretrækker og kalde det. Jeg ligger i hvert fald i min seng, med Maria ved min side. Hun sover. Hun har haft nogle hårde dage, og hun var rigtig rebel og tog hjem til mig selv om hun ikke måtte. Jeg er blevet klippet. Det er rigtig flot. Noget der ikke er så flot er alle de myg der er her for tiden. Not cool. Noget der er cool til gengæld er, at jeg har tabt mig. Det er nice. Noget der ikke er nice, er at jeg sad ude foran min hoveddør i en time fordi jeg havde glemt min nøgle. Så kom min mor og reddede mig. Noget der ikke blev redet var de to Blue Kings jeg havde tilbage. De knækkede. Ligeosm jeg knækkede mig hjemme hos Kristina igår. Hun var sjov. Noget der ikke var så sjovt, var da jeg tabte i Sing Star. Kristina vandt. Jeg vandt til gengæld da jeg fandt et par bukser jeg ikke kunne finde. Winwin. Noget der ikke er winwin er at Maria stadig sover. Nederen. Noget der ikke er nederen er at jeg nu vil ryge mig en smøg, og derefter vil jeg prøve at få sovet.



Alexander August Noam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar