torsdag den 23. september 2010

Det nyeste billede af mig.


Well, det her er det nyeste billede af mig : D og det er ikke redigeret! : D
Jeg har købt en ny t-shirt som er den jeg har på, på billedet :b Elsker den bare helt vildt : D
Og så har jeg også fået tungepiercing, hvilket gør at jeg ikke kan spise en skid, men den er skide flot :b
Men jeg var da godt nok ved at dø da jeg havde fået den lavet og jeg så sagde; Fuck man nu skal jeg fandme ud og have en smøg og hvor pierceren så siger; Nej det skal du ikke, du må ikke ryge resten af dagen. DER VAR JEG VED AT DØ, men så rebelsk som jeg nu en gang er gjorde jeg det alligevel. Haha :b
Ved egentlig ikke rigtig hvad jeg skal skrive. Ville bare lige informere jer alle sammen om at jeg har fået tungepiercing. Haha : D
Alexander August Noam

Ingen kommentarer:

Send en kommentar