tirsdag den 14. september 2010

Kristina og jeg.
dette billede er af ældre dato, men jeg elsker det. Eller jeg elsker i hvert fald tre af billederne. Haha. Jeg går med rigtig mange overvejelser for tiden som for eksempel at tage min piercing ud, men ligeså snart jeg så har gjort det har jeg den ude i en time og så tager jeg den i igen. Ved ikke rigtig hvorfor men kan bare ikke rigtig få mig selv til at tage den ud, men på den anden side har jeg egentlig ikke rigtig lyst til at have den. DILEMMA SIGER JEG BARE. Så overvejer jeg også rigtig kraftigt at få briller igen. Synes briller er mega nice, også fordi de giver en eller anden form for attitude. Så overvejer jeg også rigtig kraftigt at virkelig og tage mig sammen til at tage i fittness. DET ER BARE SÅ SKIDE SVÆRT ALTSÅ. Lige nu der regner det. Jeg elsker når det regner. Det er bare så skide hyggeligt. Så nu der ligger jeg i min seng, kigger på regnen imens jeg hører Sanne Salomonsen og drikker en kop Earl Grey med massere af sukker. Så har jeg også sat mig for at jeg ikke skal bide negle mere! (giver det maks 2 timer haha) I morgen skal jeg være sammen med Stefan forhåbentlig : D Håber han kommer, det er længe siden jeg har set ham :b Nu vil jeg ryge mig en smøg og så vil jeg se om jeg ikke kan få sovet lidt.
Alexander August Noam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar