tirsdag den 7. september 2010



Et billede jeg lige har taget af mig selv.
Synes faktisk det er et rigtigt godt billede af mig, for jeg er ikke særlig fotogen. Så er ret tilfreds med det : D I dag holdte jeg fri fra skole, selvom jeg faktisk rigtig gerne ville have været der.. Nå sådan er det jo. Så har jeg ellers bare brugt min dag på at rydde op og sådan noget : D Lidt pinligt når man hopper rundt i nattøj nede i stuen og rydder op imens man hører Robyn på fulde drøn, og så komme ens lillesøster og veninde ind af døren. Haha :b Glæder mig egentlig til på lørdag, for der skal jeg klippes. CAN'T WAIT! : D Og glæder mig virkelig også rigtig rigtig meget til torsdag, for der kommer Stefan nemlig hjem til mig : D Lige nu sidder jeg og skriver med Amanda. Hun er virkelig smuk. Sætter et billede ind af hende! SÅ KAN I SE HENDE! DET ER HER;
Hun er så skide smuk, det kan i fandme ikke benægte! : D Har kendt hende siden jeg var like... 10? :b Savner hende. Hun er bare dum. Eller nej, men lidt alligevel haha : D MEST FORDI HUN ER SÅ RØV LÆKKER! Nu vil jeg ryge min smøg færdig og høre en masse musik! : D

2 kommentarer:

  1. Omg Alex! dine øjne og den der trøje,det ser vildt godt ud sammen! fuck det er lækkerrrrt! :D

    SvarSlet