mandag den 23. august 2010


Her er der så et billede af Maria og jeg. Fuck jeg elsker den pige altså. Billedet er taget til gaypriden af Frida : )
Som forresten er skidesød og skide nice!
I dag har jeg været i skole, og jeg kunne bare dræbe Kirsten altså. Fuck hende. Hader hende så meget man. Ellers har jeg pulset som bare gal. Tror jeg har røget 28 smøger, men har også været i mærkeligt humør SÅ DET ER ALTSÅ TILLADT! Hvad har jeg ellers lavet? Camilla kom hjem forbi mig. Skide hyggeligt. Så kom min rigtig gode veninde Kristina også : )
Fik hende overtalt til at købe en kjole. Den var skide flot altså, og hun var røv lækker i den! Så har jeg taget mig 3-4 morfar! Haha : D Var bare så helvedes træt altså. Nu sidder jeg på mit værelse med en smøg i hånden, musik i ørene og Nynne filmen køre i baggrunden. Gid jeg elsker den film altså. Imorgen kommer min mormor. Hende glæder jeg mig godt nok til at se (også lidt fordi hun har gaver med til mig :b) Skal have købt mig en ny hårvoks. Så glæder jeg mig også til at jeg snart skal flytte hjemmefra. DET MÅTTE GODT SKE NU! : ) Well, nu vil jeg simpelthen tage mig et bad og sætte en god film på ogdrikke mig noget the. I'm out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar