søndag den 22. august 2010

Gad godt:
Have en kæreste.
Have nogle smøger.
Læse Nynne bogen igen.
Have en masse nyt tøj.

Kunne godt tænke mig:
En ny telefon.
En ny seng.
Stadig noget tøj.
Pæn hud.

Bude nok:
Begynde at træne igen.
Købe det lorte tøj der.
Prøve at gå i byen lidt oftere.
Spise sundere.

Tænker på:
Livet.
Min mor.
Stadig livet.
At jeg godt snart vil i skole igen.

Håber på at:
Tine ikke synes jeg var for mærkelig.
At de aflyser mødet med Kirsten imorgen. Kan ikke fordrage hende.
Kristina kommer imorgen.
det ikke bliver for svært at komme op.

Har oplevet:
At være fuld for første gang i mit liv.
At være til to fester på en weekend.
Ikke at skændes med min lillesøster i en uge.
At min far faktisk slet ikke er så slem.


Igår var jeg til gaypride. Det var skide fedt! Elsker bare gaypriden! Tak til alle de mennesker som gjorde den fantastisk. Især min kusine Mia! Og selvføgelig alle de andre! Og tak til Maria fordi hun sørgede før jeg kom hjem. Haha : D
Well. Jeg er startet i skole igen. Dog kun 3 dage om ugen, men det er skide hårdt alligevel! Glæder mig til at kunne komme i skole igen : ) Elsker virkelig at gå i skole. Også bare det at man føler man laver noget.
Så kom jeg faktisk også til at tænke på her den anden dag, hvad meningen med mit liv er. Har stadig ikke fundet ud af det. Nu vil jeg skride.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar