mandag den 21. februar 2011

Så blev man da vidst nok lige 18.
Så blev jeg sku 18. Det er lidt nice. Det jeg mest kan lide ved jeg er fyldt atten år er at jeg nu har stemmeret. Det synes jeg virkelig er nice. Jeg er jo flyttet til Rødovre, hvilket faktisk er rigtig rigtig rart. Er faldet rigtig godt til her. Det er dog lidt nederen at jeg skal tage til Albertslund for at komme i skole, men sådan er det jo. Så slemt igen er det heller ikke. Havde faktisk også en rigtig god fødselsdag med en masse gode gaver. Så jeg klager ikke. Rigtig rigtig rart at Maria var her. I dag har dog ikke været så godt. Jeg har brugt alt slt for mange penge på tøj. Ej det er nu meget godt haha. Skal måske nok bare blive lidt bedre til at holde syr på mine penge. MEN DET HAR JEG IKKE TÆNKT MIG. Over and out.
Alexander August Noam.

1 kommentar:

  1. HEY! Jeg synes det er tarveligt at du nærmest tvinger mig til at følge din blog, og så følger du ikke engang min! :D

    SvarSlet