mandag den 25. oktober 2010

25/10-10

I dag har været en stille og rolig dag. Det var faktisk lige hvad jeg trængte til. Bare sidde på mit værelse med en kop the og ryge en masse cigaretter. Mhmm. Ude på skolen i dag fik jeg dog godt nok et møgfald. Marianne skal seriøst bare brænde op i helvede.Hun skal ikke tro at hun skal belære mig om hvordan og hvordan man ikke snakker. Hun skal da godt nok ikke bestemme hvordan jeg snakker. Og da jeg så siger hende imod begynder hun og sige; Ja men Alexander nu er det jo mig der bestemmer herude på skolen. hvorefter jeg så siger; Lige præcis. Du bestemmer herude på skolen, men du kan da godt nok ikke bestemme hvilket ordforråd jeg bruger. Ellers har jeg egentlig ikke rigtig lavet det vildeste i min efterårsferie. Jeg har været sammen med en masse veninder og hygget. Det var især rigtig dejligt at være sammen med Maria. Elsker fandme den tøs <3Gider egentlig ikke skrive mere nu. Nu vil jeg bare sætte mig ned og hører noget Robyn<3
Alexander August Noam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar